wtorek, 27 września 2016

30 dniowe wyzwanie figurkowe - dzień 27

Powoli trzeba zwalniać. Uruchomić silniki korekcyjne.
Dokujemy oj dokujemy.
No ale mamy jeszcze cztery pytania i cztery odpowiedzi.
Pytanie dzisiejsze.

Frakcja którą nie chciałbyś dowodzić lub kolekcjonować?

Sprawa ma się następująco.
Zdecydowanie na nie jestem w przypadku Dark Legionu do WZR. Z resztą obojętne, która to wersja Warzone'a. Nigdy mi się Legion nie podobał. No dobra może kilka modeli było/jest fajnych ale to i tak za mało abym chciał zbierać.
Z tego samego powodu na liście "nie dziękuję" jest Cybertronic.
Więc mamy już dwie frakcje. Idziemy dalej.
I tutaj mogę podpaść dużej grupie fanów danej frakcji. Mianowicie chodzi o Orki. Ja wiem Gork i Mork jest zawsze na plus ale jakoś mnie nie ruszają. Może to jakiś przesyt? W przypadku Orkówto jest tak jak z kawałem o Leninie. Też boję się otworzyć lodówkę.
Akurat w ich przypadku zielony nie uspokaja. A jeszcze jak pomyślę ile trzeba mieć modeli aby stworzyć coś sensownego to tym bardziej nie (ktoś powie "A Grwardia? Czy tam Astra Militarum?.... No ale ja ich lubię, a zielonych nie ;)). Jedynie co widzi mi się to nowy smok (to smok?) do AoS. Ale to takie tam... nic ciekawego.
Kto kolejny?
Chciałem napisać że Kombinat do Infy, ale ostatnio mają coraz ładniejsze figurki. Ale spoko mam godnych zastępców. USAriadna, która nie jest koszerna i Haqqislam. Tak rozumiem ci drudzy mają ładne figurki i podobno da się tym grać ale nie sorry. Nawet ostatnio nieprzychylnym okiem patrzę na Nomadów. Powód. Chyba wszyscy grają Nomadami (ja ich tylko maluję) ;)
I obrazek.

To tyle.
Więcej grzechów nie pamiętam.

7 komentarzy:

  1. Jeśli pisząc o smoku, masz na myśli ropuchę, to jest to wywerna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (nazwa Maw-Krusha jakoś do mnie nie przemawia)

      Usuń
    2. Właśnie się zastanawiałem. Bo tak w sumie ot nie zagłębiałem się w temat ale ktoś gdzieś napisał smok no to niech będzie smok... chociaż taki jakiś inny ;)

      Usuń
  2. Orkowie to też nie moja bajka, chociaż mam trochę modeli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony na pewno nie uspokaja tylko budzi bardzo mieszane uczucia, które u niektórych objawiają się później wielkim Waaagh! =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj Waaagh! zabrzmiało bardziej jak odgłos torsji ;)

      Usuń