piątek, 23 września 2016

30 dniowe wyzwanie figurkowe - dzień dwudziesty trzeci

Twój ulubiony model potwora lub maszyny?

Jest ich dwóch. Są z różnych systemów i obaj są na dwóch nogach.

Pierwszy z nich to Hurricane do WZR. Leży u mnie w pudełeczku i czeka.

Czeka gdyż mam na niego pomysł ale do tego potrzebuję wolnego miejsca gdzie może się kurzyć. Tak więc jeszcze trochę.

Drugi natomiast to Sherman na nóżkach, który zamiast standardowej lufy ma miotacz płomieni.
Czyli Hot Dog (mniam mniam mniam)
Polubiłem tego dziada. Parę razy mnie ratował dlatego musiał się tutaj znaleźć.

I to tyle na dziś.

4 komentarze:

  1. Huricane'a w Twoim wykonaniu chętnie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze trochę potrwa. Ogólnie zbieram jeszcze części do niego. No i nie jest uprzywilejowany. Teraz to chyba tych niemiaszków zrobię do BnS

      Usuń
  2. Hurricane mi się bardzo podoba, więc fajnie by było go tu zobaczyć =)

    OdpowiedzUsuń